PRISTATYMAS
1. Prekės pristatomos tik Lietuvoje. Pirkėjui suformavus prekių krepšelį ir nurodžius pristatymo adresą yra parodomi galimi prekių pristatymo būdai.
2. Prekių pristatymo paslauga yra mokama, nebent Furnibalt.lt būtų aiškiai nurodoma kitaip.
3. Pristatymo kaina Pirkėjui yra nurodoma prekių užsakymo proceso pabaigoje. Prekių pristatymo kaina sumokama kartu su mokėjimu už prekes.
4. Užsakant prekių pristatymo paslaugą, Pirkėjas privalo nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir sudaryti tinkamas sąlygas prekių iškrovimui.
5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju kai jis pats prekių priimti negali, o prekės yra pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui, dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6. Prekės gali būti užnešamos esant galimybei už papildomą mokestį.
7. Pardavėjas prekes Pirkėjui pristato vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Terminai yra preliminarūs ir netaikomi tuomet kai sandėlyje nėra reikiamų prekių, Pirkėjas informuojamas apie jo prekių trūkumą. Taip pat prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, šiuo atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėjų ir suderinti kitas prekių pristatymo sąlygas.
8. Jeigu prekės nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą.
9. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pastebėjęs bet kokį siuntos pakuotės ar prekės(-ių) pažeidimą, taip pat jei prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ir surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jeigu Pirkėjas neatlieka šių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jei šių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.