PREKIŲ PIRKIMO – PARDAVIMO TAISYKLĖS
1. SĄVOKOS
1.1. Pardavėjas – FURNIBALT – Įmonė “TIMORA”, juridinio asmens kodas 132103276, buveinės registracijos adresas Apasčios g. 2-1, LT-52153 Kaunas, Lietuvos Respublika, PVM mokėtojo kodas LT321032716.
1.2. Pirkėjas – veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo sulaukęs pilnametystės ir kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus tuos atvejus kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridinis asmuo; visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
1.3. Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo pagal Parduotuvės pirkimo – pardavimo taisykles sudaryta prekių pirkimo – pardavimo sutartis.
1.4. Pirkimo – pardavimo taisyklės – nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo taisyklės, kuriomis nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos; Pardavėjo siūlomų prekių ir paslaugų įsigijimo bei sumokėjimo už jas sąlygos, prekių ir paslaugų pristatymo, grąžinimo ir keitimo tvarka, bei kitos su prekių ir paslaugų pirkimu – pardavimu Parduotuvėje Furnibalt susijusios nuostatos.
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio teises, pareigas, atsakomybę bei kitas su Pardavėjo siūlomų prekių pirkimu – pardavimu susijusias nuostatas Pirkėjui įsigyjant prekes.
2.2. Pirkėjas patvirtina Pirkimo – pardavimo taisykles su jomis susipažinęs ir pažymėjęs langelį prie nurodyto teiginio (“Sutinku su Pirkimo – pardavimo taisyklėmis”).
2.3. Patvirtindamas Taisykles Pirkėjas kartu patvirtina, kad susipažino su kitais Taisyklėse nurodytais dokumentais (baldų priežiūros vadovu, garantijos sąlygomis ir tt.), taip pat kitais dokumentais patalpintais Furnibalt.lt.
2.4. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar pildyti Taisykles. Taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Furnibalt.lt.
2.5. Šalys įsipareigoja laikytis Taisyklių, bei kitų Taisyklėse nurodytų dokumentų, taip pat dokumentų patalpintų Furnibalt.lt, Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų.
3. PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS IR PREKIŲ UŽSAKYMAS
3.1. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas, susipažinęs su Taisyklėmis pateikia prekės užsakymą ir už jį sumoka. Užsakymo neapmokėjus sutartis laikoma nesudaryta.
3.2. Sudarydamas Pirkimo – pardavimo sutartį Pirkėjas įsipareigoja sumokėti prekių kainą ir priimti įsigytas prekes.
3.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad Furnibalt.lt esančios prekės savo išvaizda gali neatitikti realios prekių išvaizdos dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pireš užsakant rekomenduojame atidžiai perskaityti prekės savybių aprašymą.
3.4. Pirkėjas, užsakant prekes, privalo nurodyti užsakymui reikalingus savo Asmens duomenis ir kitą informaciją. Pirkėjas atsako už pateiktų Asmens duomenų ir kitos informacijos teisingumą, tikslumą ir išsamumą. Pasikeitus Asmens duomenim, Pirkėjas turi juos patikslinti.
3.5. Pirkimo – pardavimo sutartis laikoma įvykdyta, kai prekės perduodamos Pirkėjui Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
3.6. Nuosavybės teisė į sutartimi parduodamas prekes pereina pirkėjui nuo visiško atsiskaitymo už prekes momento, t. y. nuo to momento, kai pinigai už prekes yra įskaitomi į pardavėjo banko sąskaitą.
4. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
4.1. Pirkėjas turi teisę:
4.1.1. pirkti prekes, laikydamasis Taisyklių, kitų pardavėjo instrukcijų ir Lietuvos Respublikos teisės aktų;
4.1.2. pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti Pirkimo – pardavimo sutarties, taip pat Prekių pristatymo paslaugos, prekių surinkimo paslaugos, Prekių užnešimo paslaugos, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu Civilinio kodekso ir šių Taisyklių nustatyta tvarka;
4.1.3. prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis ir 2014-07-22 LRV nutarimu Nr.738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo”.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja:
4.2.1. sumokėti užsakytų prekių kainą bei jų pristatymo išlaidas ir priimti užsakytas prekes šiose taisyklėse numatyta tvarka;
4.2.2. jeigu pasikeičia pirkėjo pateikti asmens duomenys, nedelsdamas juos atnaujinti;
4.2.3. gautas prekes apžiūrėti ir patikrinti, informuoti Pardavėją apie aiškiai matomus prekės defektus, prekės, modelio, komplektacijos neatitikimą Pirkėjo užsakymui;
4.2.4. apmokėti prekės grąžinimo išlaidas, jei jos tenka Pirkėjui;
4.2.5. laikytis kitų Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
5. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
5.1. Pardavėjas turi teisę:
5.1.1. pakeisti Taisykles, prekių kainas ir pirkimo sąlygas, apie pakeitimus paskelbdamas Furnibalt.lt;
5.1.2. nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, laikinai arba neterminuotam laikui, be atskiro įspėjimo;
5.1.3. keisti pristatymo sąlygas ir laiką, neturint galimybės laiku ir tinkamai įvykdyti užsakymo arba nutraukti užsakymą apie tai informuodamas Pirkėją ir grąžindamas įmoką, jei Pirkėjas yra apmokėjęs užsakymą;
5.1.4. nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti galimybę naudotis internetine parduotuve, jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui arba pažeidžia savo įsipareigojimus;
5.1.5. pardavėjas turi kitas Lietuvos Respublikos teisės aktuose ir Taisyklėse numatytas teises.
5.2. Pardavėjas įsipareigoja:
5.2.1. sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės Furnibalt.lt teikiamomis paslaugomis, Taisyklėse nustatytomis sąlygomis;
5.2.2. dėl svarbių priežasčių, negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų.
5.2.3. gerbti Pirkėjo privatumą, saugoti jo duomenų slaptumą, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir Parduotuvės Privatumo politikoje nustatytus atvejus.
6. PREKIŲ KAINOS IR APMOKĖJIMO TVARKA
6.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje furnibalt.lt ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.
6.2. Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti iš Pirkėjo dalinio arba pilno avansinio mokesčio.
6.3. PVM sąskaitose – faktūrose pateikiamos pasirinktos prekės, jų kiekis, prekėms suteikiamos nuolaidos, prekių kaina įskaitant visus mokesčius ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys. PVM sąskaita – faktūra perduodama Pirkėjui kartu su prekėmis.
6.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
6.4.1. Apmokėjimas banko pavedimu per Paysera mokėjimų sistemą;
6.4.2. Apmokėjimas grynaisiais pinigais prekių pristatymo/atsiėmimo metu;
6.4.3. Apmokėjimas naudojantis Šiaulių banko teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga – tai atsiskaitymo būdas, kai Pirkėjas (fizinis asmuo) ir lizingo bendrovė sudaro sutartį dėl prekių pirkimo Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje finansavimo.
6.5. Patvirtinus užsakymą, kaina gali keistis tik išimtinais atvejais. Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja kaina, užsakymas yra anuliuojamas ir Pardavėjas grąžina Pirkėjui visą jo pagal tokį užsakymą sumokėtą kainą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo anuliavimo pradžios.
7. PREKIŲ PRISTATYMAS
7.1. Prekės pristatomos tik Lietuvoje. Pirkėjui suformavus prekių krepšelį ir nurodžius pristatymo adresą yra parodomi galimi prekių pristatymo būdai.
7.2. Prekių pristatymo paslauga yra mokama, nebent Furnibalt.lt būtų aiškiai nurodoma kitaip.
7.3. Pristatymo kaina Pirkėjui yra nurodoma prekių užsakymo proceso pabaigoje. Prekių pristatymo kaina sumokama kartu su mokėjimu už prekes.
7.4. Užsakant prekių pristatymo paslaugą, Pirkėjas privalo nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir sudaryti tinkamas sąlygas prekių iškrovimui.
7.5. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju kai jis pats prekių priimti negali, o prekės yra pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui, dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
7.6. Prekės gali būti užnešamos esant galimybei už papildomą mokestį.
7.7. Pardavėjas prekes Pirkėjui pristato vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Terminai yra preliminarūs ir netaikomi tuomet kai sandėlyje nėra reikiamų prekių, Pirkėjas informuojamas apie jo prekių trūkumą. Taip pat prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, šiuo atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėjų ir suderinti kitas prekių pristatymo sąlygas.
7.8. Jeigu prekės nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių, visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą.
7.9. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pastebėjęs bet kokį siuntos pakuotės ar prekės(-ių) pažeidimą, taip pat jei prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ir surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jeigu Pirkėjas neatlieka šių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jei šių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
8. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA
8.1. Kiekvienos prekės, esančios Furnibalt.lt savybės yra nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme.
8.2. Visoms prekėms Pardavėjas suteikia 24 mėnesių garantiją, jei nėra nurodyta kitaip prekės aprašyme.
8.3. Pirkėjui garantija gali būti suteikiama tik pateikus PVM sąskaitą – faktūrą.
8.4. Jeigu Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims garantijos nesuteikia, šioms prekėms galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
9. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
9.1. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis ir 2014-07-22 LRV nutarimu Nr.738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo”.
9.2. Baldus pirkėjas gali grąžinti per 365 kalendorines dienas, jei prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ir yra tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
9.3. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
9.4. Jeigu Pirkėjas nori grąžinti nepatikusią kokybišką prekę, Pirkėjas turi apmokėti grąžinimo išlaidas.
9.5. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo tarpu kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus.
10. ATSAKOMYBĖ
10.1. Pirkėjas atsako už savo pateiktų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas pateikia ne savo ar netikslius asmens duomenis ir/ar laiku jų neatnaujina, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius Pirkėjo ar trečiųjų asmenų padarinius.
10.2. Pirkėjas atsako už savo registracijos formoje pateiktų asmens duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi ar prekes įsigija trečiasis asmuo, prisijungęs prie Parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju ir visos pareigos pereina jam.
10.3. Jei atsiranda nuostoliai dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su Taisyklėmis ir/ar Pirkimo – pardavimo sutartimi, nors tokia galimybė jam buvo suteikta, Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės.
11. INFORMACIJOS SIUNTIMAS
11.1 Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia jo nurodytu elektroninio pašto adresu ir/ar SMS žinute jo nurodytu telefonu numeriu.
11.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Furnibalt.lt nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
12. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12.1. Šios taisyklės yra sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
12.2. Taisyklėse neaptartiems klausimams taikomos LR įstatymų nuostatos, įskaitant Civilinį Kodeksą, LR vartotojų teisių apsaugos įstatymą, LR asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą bei kitus Lietuvos Respublikoje galiojančius ir taikytinus teisės aktus.