Dažniausiai užduodami klausimai

1. Bendri klausimai

1.1. Ar baldus galima pamatyti gyvai?
Esame elektroninė baldų parduotuvė, todėl baldų gyvai pamatyti nėra galimybės. Tačiau mūsų konsultantai visada pasiruošę Jums padėti renkantis baldus. 

1.2. Ar teikiate baldų montavimo paslaugą?
Mažesni baldai pasieks Jūsų namus jau sumontuoti, o didesniems baldams teikiame montavimo paslaugą už papildomą mokestį.

1.3. Kur gaminami Jūsų baldai? Ar galite pagaminti baldus pagal individualų užsakymą?
Mūsų baldai gaminami Lietuvoje. Baldų pagal individualų užsakymą negaminame.

2. Užsakymai

2.1. Kaip pateikti užsakymą?
Užsakymą galite patogiai pateikti bet kuriuo paros metu mūsų el. parduotuvėje – įsidėkite norimą prekę (prekes) į krepšelį ir tęskite užsakymo pildymo formą. Sėkmingai užbaigus užsakymą, patvirtinimą apie tai automatiškai gausite į užsakyme nurodytą el. paštą.

2.2. Pateikus užsakymą negavau patvirtinimo laiško elektroniniu paštu, ką daryti?
Reikėtų kreiptis telefonu į mūsų konsultantą, kad galėtume išspręsti šią problemą. Dažniausiai tokia problema atsiranda nurodžius netikslų elektroninio pašto adresą.

3. Apmokėjimas

3.1. Kokie prekių apmokėjimo būdai?
Apmokėjimas banko pavedimu per Paysera mokėjimų sistemą arba grynaisiais pinigais prekių pristatymo/atsiėmimo metu. Pasirinkti mokėjimo būdą galima paskutiniame užsakymo formavimo žingsnyje.

3.2. Ar yra galimybė pirkti išsimokėtinai?
Taip, galima pirkti išsimokėtinai. Įsidėję norimas prekes į krepšelį, tęsiant pirkimo veiksmus paskutiniame užsakymo formavimo žingsnyje prie apmokėjimo būdo pasirinkite lizingo paslaugą bei spauskite užbaigti užsakymą – būsite nukreipti į lizingo bendrovės puslapį, kur užpildžius duomenis, su Jumis tiesiogiai susisieks lizingo kompanija bei pateiks pasiūlymą, kurį galėsite priimti arba atsisakyti.

4. Pristatymas

4.1. Kiek kainuoja pristatymas?
Pristatymas nemokamas.

4.2. Ar pristatote baldus į Kuršių Neriją?
Ne.

4.3. Ar pristatote baldus į užsienį?
Ne.

4.4. Ar yra galimybė prekes atsiimti patiems?
Nėra galimybės.

4.5. Ar teikiate užnešimo paslaugą?
Teikiame, už papildomą 10 eur mokestį.

4.6. Koks pristatymo terminas?
2 – 3 savaitės po mokėjimo gavimo.

4.7. Ką daryti jeigu pristačius prekes pastebiu prekės ar pakuotės pažeidimus?
Pastebėjęs bet kokį siuntos pakuotės ar prekės(-ių) pažeidimą, taip pat jei prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ir surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą.

5. Kokybė

5.1. Ar yra garantija įsigytoms prekėms?
Galioja dviejų metų gamintojo garantija (garantija pagal įstatymą).

5.2. Ar galimas prekių grąžinimas, jei prekė neatitinka lūkesčių?
Jeigu pristatyta prekė jums netinkama, yra ne tokia, kokios tikėjotės ar tiesiog persigalvojote, prekę galite grąžinti, jeigu ji atitinka grąžinimo sąlygas: yra nenaudota, nebandyta naudoti ar surinkti, yra tvarkingoje originalioje pakuotėje.

5.3. Kur kreiptis dėl broko ar komplektacijos neatitikimo?
Dėl broko, komplektacijos neatitikimo ar kitų prekės trūkumų prašome rašyti laišką el. paštu: info@furnibalt.lt. Nurodydami savo užsakymo numerį, aprašykite situaciją ir pridėkite nuotraukų. Mūsų konsultantai susisieks su Jumis dėl tolimesnės pretenzijos nagrinėjimo tvarkos.